fredag 25 november 2011

I min väska finns allt..


I min väska, speedade upp farten annars hade det tagit 11 minuter, och det är nog bara jag som har så mycket grejer i min väska som tar 11 minuter att förklara!
Skriver upp en lista för det kan vara svårt att höra vad jag säger:

1. En klocka, med en inbyggd miniräknare
2. Kort USB-sladd
3. Lipsyl från afa försäkring
4. En guld och svart ring
5. Hårsnoddar, dom bercha är dom bästa hårsnoddarna jag någonsin haft.
6. Sudd från Freja
7. Två stycken penslar
8.Gammal mandarin
9. Ögonfransböjare
10. Ett par örhängen
11. Headset till min gamla motorola, även kallad rosa mobil, spegelmobil, astronautmobil. 
12.Program till Norrdans, superbra föreställning!
13. Två blyertspennor 
14. Skräp, plus att jag tipsar om att pilatos är den godaste lakritsen man kan hitta. 
15. Påse med plackers
16. Godkänt balsam inom balsammetoden
17. Digital väckarklocka, har försovit mig rejält 2 gånger och jag som aldrig brukar försova mig. 
18. Kameraladdare
19. Två stycken hörlurar, sämst, önskar mig nya.
20. En tygbit, hih
21. Skohorn
22. Lånekort, skolans bibliotek.
23. Elefanthalsbandet
24.  En stoppare? till hörlurar så dom inte ska trassla.
25. Consealer från HM
26. Läppglans från apoteket
27. Mascara
28. En sked
29. Ännu en pensel
30. Sinova, bra då man är snuvig och har ont i öronen.
31. Balettnålar, kallar jag dom, då man ska göra en knut använder man dom.
32. Börs och biljett till Just Before en riktigt bra föreställning av dansväxthuset.
33. En till hårsnodd
34. En till pensel
35. Skräp från Sinova
36. Kom ihåg lappar
37. Ett örhänge
38. Kort från boda borg
39. Samling av filmer, en liten genomgång vilka filmer som finns.
40. Två flaskor, cola och loka
41. Tre olika BHar i min väska? konstigt där?
42. Hålfotsinlägg, så jag inte ska få så ont i fötterna, dom används aldrig typ.
43. Lypsyl/ Läppglans från HM
44. Kläder 

1 kommentar:

moa sa...

hhahaah så himla kul det låter då du har spolat så att du pratar sådär hahahaha