torsdag 24 november 2011

10 saker du kanske inte vet om mig

10 saker du kanske inte vet om mig:

1. Jag funderar på att skaffa dreads, och just nu har jag tre dreadlocks i håret och ska se hur den formar sig efter några veckor. Och det där med att det kan börja mögla händer ytterst sällan, om man bara är noga och håller det rent så kan det till och med vara renare än vanliga frisyrer för man låter håret ta vara på sina egna oljor och man använder sällan produkter som gör håret torrt.

2. Jag ligger massor med sidor efter i matten, och vi har prov på tisdag.

3.Andreas Weises album kommer ut i början av 2011, längtar!!

4. Hade dansuppvisning för någon helg sedan med alla från yrkesdansarutbildningen i Skellefteå och jag njöt av varje sekund och hade en trevlig tid med folket.


5.Jag ska lära mig detta hade jag tänkt,hahah(det snabba):

6. Jag är en liten perfektionist, om någon mening i en skriftlig berättelse blir fel så måste jag skriva om hela, jag kan inte bara stryka över det och flika in en mening, för det ser så fult och det är så oläsbart. 

7. Jag är känslig för vissa lukter. 

8. Jag saknar min gamla klass och sättet att arbeta som vi gjorde på Freja. 

9. Jag hatar lakan, dom sitter aldrig på plats och skrynklar alltid till sig, men det kanske beror på att jag rör mig mycket.

10. En video dyker upp snart!

1 kommentar:

empan sa...

Hej du! Ja nr 7 håller jag helt med om. Sen kan vi kan försöka ordna dra-på-lakan!!